وبلاگ تکین بازار

مطالب آموزنده و تجهیزات سخت افزاری

وبلاگ تکین بازار

مطالب آموزنده و تجهیزات سخت افزاری

مطالب آموزنده و اخبار روز دنیا درباره تجهیزات الکترونیکی و سخت افزار

  • ۰
  • ۰

درایو RAID LACIE RAID 

RAID LACIE RAID حفاظت داده های اضافی با دو درایو در داخل را ارائه می دهد

درایو RAID LACIE RAID حفاظت داده های اضافی با دو درایو در داخل را ارائه می دهد: LaCie در حال حاضر با استفاده از محفظه ی نارنجی رنگ پلاستیکی زیبا و مقاوم خود در زمینه ی محصولات متنوع و مختلف ذخیره سازی به یک انتخاب حرفه ای برای افراد متخصصی که به دنبال درایوی امن و قابل اطمینان به منظور ذخیره و حمل عکس ها و فیلم های خود هستند، تبدیل شده است.
اگر چه ممکن است RAID Rugged جدید LaCie کمی بزرگ تر از مدل های پیشین خود باشد، اما باید به این نکته ی بسیار مهم که حفاظت بیشتر به همراه یک جفت هارد درایو داخل را نیز ارائه می دهد، توجه داشته باشید که در حقیقت به شما اطمینان می دهد که اطلاعات شما کاملا امن و به طور دائم بک آپ گیری می شود.

RAID LACIE RAID

اگر در انتخاب درایو های ذخیره سازی بیشتر به ظرفیت آن ها توجه می کنید و موضوع بسیار با اهمیتی برای شما تلقی می شود، به راحتی می توانید دیسک را به RAID 0 پیکربندی کنید که 4 ترابایت حافظه ی خارجی در اختیار شما قرار می دهد و به راحتی از طریق یک اتصال USB 3.0 و یا کابل Thunderbolt داخلی درایو با سرعت انتقال 240 مگابایت بر ثانیه در دسترس شما می باشد.
اگر چه به احتمال زیاد اکثر کاربران پیکربندی RAID 1 را انتخاب خواهند کرد، چرا که فضای ذخیره سازی را تقریبا به دو ترابایت فضای جدا از هم تقسیم می کند تا اگر به هر دلیلی یکی از آن ها دچار آسیب شد اطلاعات شما کاملا از بین نرود، در حقیقت با بهره گیری از این روش هوشمندانه به کاهش خطر از دست رفتن اطلاعات کاربران کمک شایانی خواهد شد.

RAID LACIE RAID

نتایج بررسی ها و آزمایش های مقاومت در برابر شوکی که از این درایو به عمل آماده است، حاکی از آن است که این درایو سقوط تا فاصله ی 5 فوتی و فشار تا یک تن را تاب می آورد.
زمانی که RAID Rugged در سه ماهه اول سال 2015 در ازای پرداخت 450 دلار در دسترس بوده است، حال این مدل جدید با محفظه ی مقاوم و پلاستیکی باید خطر آسیب به این دو درایو را به حداقل برساند و هم چنین به دلیل مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP 54 ارزیابی و نرخ گذاری شده است، به عبارت دیگر با داشتن این درایو مکان و شرایط محیطی جایی که در آن عکس برداری می کنید، به هیچ عنوان برای شما مسئله ساز نخواهد بود چرا که بهترین و امن ترین مکان برای ذخیره ی عکس ها را به همراه دارید و حال دیگر نیازی نیست نگران از بین رفتن اطلاعات خود باشید.

RAID LACIE RAID

  • ۹۷/۰۴/۰۴
  • پریما امیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی