وبلاگ تکین بازار

مطالب آموزنده و تجهیزات سخت افزاری

وبلاگ تکین بازار

مطالب آموزنده و تجهیزات سخت افزاری

مطالب آموزنده و اخبار روز دنیا درباره تجهیزات الکترونیکی و سخت افزار

  • ۰
  • ۰

دستگاه هوشمند ردیاب کودک Trax Play

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که برای ردیابی و پیگیری فرزندان خود صرفا به دنبال ساعت های هوشمند ردیاب نیستید و تنها به دنبال یک دستگاه GPS قابل اعتماد می گردید، بدون شک Trax Play بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

البته مدل های قدیمی تر Trax Personal GPS Tracker هم همچنان انتخاب های خوبی هستند.
این مدل قابلیت "مناطق امن" را در اختیار والدین قرار می دهد، به این معنی که والدین می توانند "مناطق امن" و مرزها و مکان های خاصی را برای فرزندان در نظر بگیرند و آن ها را روی دستگاه تنظیم کنند. اگر فرزندان از این مرزهای مشخص شده عبور کنند، برنامه فورا به آن ها هشدار می دهد و موقیعت مکانی فرزندان را نیز برای والدین ارسال می کند.

https://www.takinmall.com/Admin/Blog/Edit/105یک دستگاه بسیار مقاوم، ضد آب و گرد و غبار است و با انواع مختلفی از گیره ها به بازار ارائه می شود، بنابراین شما می توانید دستگاه را به راحتی به هر وسیله ای مانند: کمربند، لباس و یا حتی قلاده حیوان خانگی وصل نمایید.
برنامه گوشی هوشمند برای سیستم عامل های iOS و Android در دسترس است و به اشتراک گذاری نامحدود، سرعت بالا، تعیین مناطق امن و ارسال اطلاعیه ها را به کاربران ارائه می دهد. 
در دو رنگ آبی و صورتی به بازار ارائه می شود.

  • ۹۷/۰۴/۰۴
  • پریما امیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی