وبلاگ تکین بازار

مطالب آموزنده و تجهیزات سخت افزاری

وبلاگ تکین بازار

مطالب آموزنده و تجهیزات سخت افزاری

مطالب آموزنده و اخبار روز دنیا درباره تجهیزات الکترونیکی و سخت افزار

  • ۰
  • ۰

بهترین ساعت های هوشمند ردیابی کودکان در سال 2018

یک ساعت هوشمند ردیاب، امکان نظارت و کنترل موقعیت مکانی کودکان را در هر لحظه در اختیار شما قرار می دهد، علاوه بر این امکان برقراری تماس صوتی با شماره های اضطراری را برای فرزندان شما فراهم می کند.

هدف و ایده طراحی این ساعت ها چک کردن فرزندان شما نبوده است، بلکه برای اطمینان از امنیت آن ها و به همراه داشتن ابزاری کاربردی در مواقع اضطراری در نظر گرفته شده است. باید به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که این ساعت های هوشمند تنها مجهز به قابلیت GPS نیستند و دارای امکانات کارآمد و مفید دیگری نیز هستند. این ساعت های هوشمند علاوه بر قابلیت ردیابی، ضد آب، ضد خاک و ضد گرد و غبار نیز هستند. اکنون لیستی از مدرن ترین و بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار را در اختیار شما قرار می دهیم. هر یک از این ساعت ها دارای طیف وسیعی از نرم افزار و ویژگی های منحصر به فردی هستند که به بررسی آن ها می پردازیم:

The LG GizmoPal2

Top 10 Kids GPS Tracking Smartwatches 2018این ساعت هوشمند از شرکت LG یک انتخاب مقرون به صرفه و مناسب برای تمام کاربران با هر بودجه ای به شمار می آید. کاربران با هر بودجه ای می توانند این ساعت هوشمند را خریداری کنند و از امکانات آن استفاده کنند. این ساعت هوشمند از به روز ترین قابلیت های ردیابی استفاده می کند و والدین را از موقعیت مکانی فرزندان مطلع می سازد. والدین می توانند از طریق برنامه ی همراه در هر لحظه موقعیت مکانی فرزندان خود را بررسی کنند. حتی یک گزینه برای تنظیم یادآورهایی در طول روز نیز وجود دارد که به راحتی می توانند آن را فعال کنند. والدین هم چنین می توانند مرزهای امنی را اطراف خانه و مدرسه برای کودکان مشخص کنند. به عنوان مثال، اگر فرزند شما از آن محدوده های مشخص شده، خارج شود برنامه هشدار هایی را به شما ارسال می کند و این موضوع را به اطلاع شما می رساند.

The FiLIP2

Top 10 Kids GPS Tracking Smartwatches 2018

FiLIP 2 یک راه حل عالی برای ردیابی و تماس با کودکان شما است و به تازگی به ویژگی ها و قابلیت های جدید و کارآمدی مجهز شده است. به راحتی می توانید با فرزند خود تماس بگیرید و پیام ارسال کنید. البته FiLIP 2 قادر به پاسخ و ارسال پیام نیست. یکی از جذاب ترین ویژگی های جدیدی که اخیرا به FiLIP 2 اضافه شده است، حالت اضطرار است، یعنی یک دکمه کوچک روی این دستگاه تعبیه شده است که کودک شما می تواند در مواقع اضطراری آن را فشار دهد و به سادگی حالت اضطرار فعال می شود. هنگامی که این حالت فعال می شود، ساعت به صورت خودکار با مخاطبین اصلی کودک تماس می گیرد و سپس با لیستی از شماره تماس های ضروری پشت سر هم تماس می گیرد تا کسی پاسخ دهد. در طول تماس، مکالمه به طور کامل ضبط می شود و موقعیت مکانی فرزندتان به صورت لحظه ای برای شما ارسال می شود. FiLIP 2 در رنگ های مختلف و متنوعی به بازار عرضه می شود و در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاوم است. 

The HereO

Top 10 Kids GPS Tracking Smartwatches 2018این ساعت هوشمند در نگاه اول یک ساعت عادی و نرمال به نظر می رسد و توجه کمتر کسی را به خود جلب می کند. اما بر خلاف ظاهرش دارای ویژگی های ردیابی منحصر به فرد و کاربردی می باشد. شما می توانید این دستگاه را تا 72 ساعت با GPS به طور کامل پیگیری و ردیابی کنید و به راحتی از موقعیت دقیق مکانی فرزند خود مطلع شوید. این ساعت در طرح های فانتزی مخصوص کودکان طراحی شده است و از ظاهر ساعت، تکنولوژی به کار رفته در آن مشخص نیست بنابراین توجه کسی را به خود جلب نمی کند و دزدان برای سرقت آن وسوسه نمی شوند. اگر کسی این ساعت را از مچ دست فرزند شما باز کند فورا یک هشدار فعال می شود و این موضوع را به اطلاع شما می رساند. حتی اگر فرزند شما ساعت را از دست خود خارج کند باز هم هشدار برای شما ارسال می شود و این هشدار شامل آخرین GPS ثبت شده به هنگام خروج ساعت می باشد. این ساعت یک انتخاب خوب و مقرون به صرفه است و شما تمام این ویژگی ها را در ازای پرداخت مبلغ کمی دریافت خواهید کرد.

AmbyGear Smartwatch

Top 10 Kids GPS Tracking Smartwatches 2018اگر شما به دنبال ساعت هوشمندی هستید که علاوه بر استفاده از مزایای ردیابی، فرزند شما را سرگرم نیز کند، AmbyGear بهترین انتخاب برای شما است. AmbyGear دارای تعدادی بازی سرگرم کننده برای فرزند شما می باشد و یکی از با دوام ترین ساعت ها در این لیست به حساب می آید زیرا یک پوسته سیلیکونی نرم تمام این ساعت را پوشانده است. ویژگی های منحصر به فرد AmbyGear شامل تنظیمات منطقه امن، تقویم های هوشمند، دریافت پیام و کنترل های والدین می باشد. هم چنین دارای یک سیستم منحصر به فردی است که برنامه ها را مطابق سن فرزند شما تغییر می دهد. شما هم چنین می توانید مکان های خاصی را در سیستم تنظیم کنید تا در صورت نزدیک شدن فرزند شما به آن مکان ها هشدارهایی برای شما ارسال شود. به این نکته مهم توجه داشته باشید که علاوه بر پرداخت قیمت خرید AmbyGear، باید به صورت ماهانه در حدود 9 دلار برای استفاده از مزایا و ویژگی های آن نیز پرداخت کنید.

iGPS Watch

Top 10 Kids GPS Tracking Smartwatches 2018ساعت iGPS بسیار ساده و در عین حال کارآمد است. یکی از جدیدترین ساعت های ردیابی موجود در بازار است که تمام برنامه های iOS و Android را پشتیبانی می کند. ویژگی های iGPS شامل ردیابی محل GSM، امکان برقراری تماس دو طرفه با لیست مشخصی از مخاطبین، تعیین و تنظیم محدوده های مکانی خاص و پشتیبانی از متن SMS می باشد. این ساعت هوشمند در دو رنگ آبی و صورتی موجود است. هم چنین iGPS دارای یک دکمه اضطرار نیز می باشد که در شرایط اضطراری یک پیام SOS را ارسال می کند و ساعت را در حالت هشدار قرار می دهد و با مخاطبین موجود در دفترچه تلفن کودک تماس می گیرد تا کسی پاسخ دهد. مبلغی که برای خرید آن می پردازید در مقایسه با امکانات و قابلیت های آن مناسب و قابل قبول است.

KiGO Watch

Top 10 Kids GPS Tracking Smartwatches 2018

ساعت هوشمند KiGO دارای یک سیم کارتاست و علاوه بر قابلیت ردیابی GPS و وای فای، اتصال جامع و کاملی را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از دقیق ترین ساعت های ردیابی موجود در بازار است. ضد آب و بسیار شیک است. تا عمق حداکثر 3 متر در برابر آب مقاوم است به این معنی که برای استفاده در حمام، مکان های پر عمق و شنا مناسب نیست. این ساعت هوشمند با یک دستبند سیلیکونی در دو رنگ صورتی و آبی موجود است. شما می توانید موقعیت مکانی فرزندان خود را از طریق برنامه Loox بدست آورید. این برنامه برای سیستم عامل های اندروید و iOS در دسترس کاربران قرار دارد و امکان مشاهده موقعیت مکانی فرزندان و ارسال پیام به آن ها را در اختیار والدین قرار می دهد. هم چنین دارای یک دکمه اضطراری نیز می باشد که در مواقع لزوم به صورت سایلنت و بی صدا بدون جلب نظر کسی فعال می شود و والدین را از شرایط فرزندان مطلع می سازد.

MyKi Kids Watch and GPS Tracker

Top 10 Kids GPS Tracking Smartwatches 2018ساعت MyKi Kids یکی دیگر از ساعت های هوشمند فوق العاده و کاربردی برای والدینی است که مدام نگران فرزندان خود هستند. در حقیقت این ساعت یکی از با دوام ترین ساعت های موجود در لیست ما به شمار می آید. روکش نرمی که تمام ساعت را پوشانده، در برابر ضربه و سقوط از ساعت محافظت می کند. با این حال، این ساعت ضد آب نیست! بنابراین اگر شما به دنبال دستگاهی هستید که فرزند شما بتواند به هنگام شنا نیز از آن استفاده کند، باید در این لیست به دنبال ساعت دیگری بگردید. اما اگر ویژگی ضد آب نبودن این ساعت اهمیتی برای شما ندارد و به راحتی می توانید از آن چشم پوشی کنید، بدون شک خرید این ساعت بهترین انتخاب برای شما خواهد بود زیرا ساعت هوشمند و ردیاب MyKi پیشنهاد های خوب و مقرون به صرفه ای را به همراه یک سال گارانتی رایگان داخل اروپا به شما ارائه می دهد. بنابراین اگر شما در اروپا زندگی می کنید، می توانید از قابلیت ردیابی این ساعت بدون پرداخت مبلغ اضافه ای استفاده کنید. هم چنین می توانید پیام های صوتی نامحدودی را دریافت کنید و 300 دقیقه پیام صوتی نیز ارسال کنید.

Wherecom K3) KidFit 3)

Top 10 Kids GPS Tracking Smartwatches 2018این ساعت هوشمند برای افراد 6 تا 10 سال طراحی شده است. Wherecom K3 یک ساعت هوشمند مقاوم، زیبا، سبک و مجهز به قابلیت های کامل ردیابی GPS می باشد. این ساعت هم چنان دارای ویژگی های کاربردی دیگری نیز می باشد. والدین با استفاده از قابلیت GPS، اتصالات وای فای و LBS، از موقعیت مکانی فرزندان خود در هر لحظه با خبر می شوند. هم چنین می توانند موقعیت مکانی فرزند خود را از طریق تماس تلفنی نیز ببینند و امکان برقراری ارتباط فرزند خود با سایر کسانی که از این ساعت استفاده می کنند نیز برای آن ها فراهم می باشد. Wherecom K3 بر خلاف سایر ساعت های هوشمند دارای یک اسلات میکرو سیم کارت است، به این معنی که می توانید از ارائه دهنده تلفن همراه مورد علاقه خود استفاده کنید. Wherecom K3 بسیار باریک تر و سبک تر از ساعت های هوشمند دیگر است که مطمئننا انتخاب مناسبی برای کودکان است. هم چنین دارای صفحه نمایش لمسی با رزولوشن 320 x320 پیکسل و پردازنده دو هسته ای بسیار سریعی می باشد.

SAFE PAXIE Band

Top 10 Kids GPS Tracking Smartwatches 2018SAFE PAXIE Band با سایر دستگاه های موجود در لیست ما کاملا تفاوت دارد. این محصول شگفت انگیز یک ساعت هوشمند نیست، بلکه یک دستبند با طرح های قابل تعویض و اتصال GPS است. والدین می توانند فرزندان خود را با استفاده از برنامه Safe Mobile ردیابی کنند و در صورتی که دمای اطراف دستبند فراتر از حد مجاز شود این موضوع را به اطلاع والدین می رساند. بنابراین SAFE PAXIE با نظارت بر دمای محیط، علاوه بر ردیابی GPS قابلیت جدیدی را نیز به والدین ارائه می کند. در کنار این ویژگی ها یک برنامه امن موبایل با یک رابط کاربری بصری و یک مجموعه کامل ردیابی تناسب اندام را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. SAFE PAXIE گام های فرزند شما را می شمارد و به صورت خودکار کالری را محاسبه می کند. به طور کلی این یک دستگاه ردیابی عالی برای والدینی است که علاقه ای به برقراری تماس تلفنی ندارند.

Tinitell

Top 10 Kids GPS Tracking Smartwatches 2018Tinitell یک تلفن همراه پوشیدنی بسیار ساده و جایگزین تلفن های هوشمند برای کودکان است! Tinitell از نظر نحوه برقراری ارتباط ساده ترین وسیله موجود در لیست ما است. برای پاسخ گویی به یک تماس تلفنی، تنها کافی است به سادگی دکمه بزرگی که وسط آن قرار دارد را فشار دهید هم چنین برای برقراری تماس تلفنی نیز می توانید از طریق پیمایش مخاطبین از پیش نصب شده، توسط یکی از دکمه های پیمایشی که کنار دکمه بزرگ وجود دارد با مخاطب مورد نظر خود تماس بگیرید. این مخاطبین از پیش در برنامه Tinitell موجود در Android و iOS تعریف می شوند.

شما می توانید 12 مخاطب در برنامه Tinitell تعریف کنید و مانند سایر دستگاه های موجود در این لیست، می توانید موقعیت مکانی فرزند خود را در هر لحظه از طریق GPS ردیابی کنید. Tinitell در چهار رنگ سبز آبی، زغالی، نارنجی و سرمه ای موجود است. در سراسر اروپا و هم چنین ایالات متحده کار می کند. ما این دستگاه را به والدینی که می خواهند بدون هیچ مشکلی موقعیت مکانی فرزندشان را ببینند توصیه می کنیم.

  • ۹۷/۰۴/۰۳
  • پریما امیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی